0 In Ugens ynglings

A stronger grip // Ugens ynglings

Jeg har personligt selv problemer med mit greb, og det er ikke kun, når der skal løftes tungt. Det kan sagtens være så “simpelt” som at hænge og holde sin egen vægt oppe. Det er bl.a. også når der skal løftes tungt, hvilket nogle gange forudsager, at jeg bliver nødt til at tage lettere vægt. Så for netop at blive bedre på dette punkt, har jeg lavet et superset, der kan hjælpe dig med at få stærkere greb og håndled, så du ikke behøver at gå ned på vægt eller gentagelser.

Så giv øvelserne et forsøg!

  • Reverse grip cable wrist curls
  • Cable wrist curls

Udførsel af øvelserne: der skal laves 20-25 stk af hver i et supersæt, hvilket betyder, at du laver øvelserne efter hinanden uden pause. Så du har først en pause på 30-60 sek. efter du har lavet 20-25 stk. reverse curls og 20-25 stk. cable curls.

Tag mig gerne, hvis I forsøger jer med ugens ynglings @loupersson. På dette link er du også meget velkommen til at følge med på min instagram:

Jeg ønsker jer en fantastisk træning derude! – og hvis I har nogle specifikke ønsker til træningsindlæg eller bare generelle indlæg om fx min hverdag, så er I velkommen til at kommentere under dette opslag.

De bedste tanker 
LP

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply